Alla inlägg den 8 februari 2012

Av twiggy - 8 februari 2012 21:04

Med den texten vill jag säga att Jack har fått en till kusin, En liten Emil på 3,7 kg  

Så vi säger Grattis Till Mia och Staffan till deras son och ett stort Grattis Till Moa som änteligen har fått blivit stora syster!


Idag har Jack verkligen varit på galet humör. Han har gjort allt han inte fått, tror till o med han stoppat bomull i öronen för han har INTE alls lyssnat. Jösses, kommer bli gråhårig inom snar framtid haha.

Men han blev nöjd vid middagen iaf, han har fått ätit blodpudding för första gången och det gick då ner kan jag tala om. Dock glömde jag inhandla våtkål så vi kokade lite morötter istället och det gick lika bra 

Har även hunnit bakat en rulltårta idag, fick nå fög och bakade snabbt ihop en. den smakade väl bra. Jack fick smaka en putte bit och även han gillade den. Men det förstår jag väl.. massa socker haha! 

Själv käner jag mig sväld och större än nånsin.. bra att baka en rulltårta då haha   


I morgon är det torsdag och torsdagar nu för tiden betyder en timme och 20 min matte lektion, inget jag just ser fram emot men i morgon ska jag grilla läraren haha eller försöka, kanske är han som ska grillamig. Måste försöka fatta vad jag håller på med. Han måste lära mig.. annars är proven körda!


Solguden fick sola sig idag med haha


 

-Jag kan ta kort själv mamma..

mm visst tänker jag haha!  

 

Presentation


Du är början på nåt nytt och nånting underbart
För mig, för mig, för mig





Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards