Direktlänk till inlägg 19 september 2012

veckorna flyger

Av twiggy - 19 september 2012 13:32

Ja det är sant verkligen, veckorna flyger verkligen fram. Tittade till i kalendern och blev helt paff när jag insåg att det är ca 5 veckor kvar ENDAST tills Jack fyller 2 år!!

2ÅR?! vad hände, hur blev han så stor? han var ju nyss plutt och lärde sig att stå upp..Jösses haha!


       

Vart försvann denna knubbis haha Ska han redan fylla 2 år? ojoj!


Måste börja funder vad han ska få i present med.. men tror jag har lite små aningar faktiskt. Måste nog kolla över vad han behöver med, i klädväg och allt sådant infölr vintern.


Sailor Jack´s önskelista..just nu:


- Pennor och målarfärger

- Ritpapper

- BUSSAR, allt som har med bussar att göra!

- Kläder, storlek 98 och uppåt.

- Lektält

- Små leksaks Bilar


Tror även jack kommer komma på mera hehe!



 
 
Ingen bild

mammi

19 september 2012 14:14

Men gud va fort man glömmer att alla "stora" barn har varit pyttesmå vackra prinsar och prinsessor<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twiggy - 7 februari 2013 11:53

Jack har visat mig massa fina saker på internet han vill ha helt plötsligt    Mycket fint från hm blev det, lite på kappahl med hehe!   Kappahl   Kappahl   resten är från hm. Han tyckte att han behövde lite nytt i sängen och lite snyg...

Av twiggy - 4 februari 2013 17:37


haha sorry har inte vart så duktig på att blogga, inte blivit av helt enkelt.   Men lägger in ett kul klipp med jack, visar hur mycket han gillar alvin och gänget haha. Blev lite mörkt när jag filmade, docl var de ljusare i mobilen!     ...

Av twiggy - 26 december 2012 14:03

Varför går alltid julafton så fort?! Ja vi var ju hemma Umeaå denna jul, kändes ju väldigt konstigt men den blev bra ändå. Var hos Lars syster med familj. Trevligt. Åt gott som alltid och tomten kom med massa paket, alla barnen blev nog verkligen n...

Av twiggy - 17 december 2012 10:12

Har inte hunnit lägga in så mycklet bilder i datorn, nu när man kan skicka bilder till ex facebook direkt från mobilen så blir det mest så, men ska skärpa mig haha. Lägger ut några från jacks första lucia som jag tyvärr inte kunde vara med på pga a...

Av twiggy - 16 december 2012 23:02

Och jag ska inte fira den i dalarna, med mamma eller pappa. Utan vi blir kvar här uppe, känns väldigt konstigt. Försöker inte tänka på de for jsg vill inte riktigt.. Men snart julafton..får väl är hur de är då. Blogger från mobilen nu så blir k...

Presentation


Du är början på nåt nytt och nånting underbart
För mig, för mig, för mig





Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards